środa, 6 stycznia 2010

z cyklu "co ludzie piszą..."

"Gorzkie Wlkp. 31 .08.2006

Pan mgr Jąderny Jerzy
W-Prezes Zarządu, Dyrektor ds. personalnych
Zakłady Cukiernicze im. Cichociemnych Sp. z o.o. 31 sierpnia 2005
Gorzkie Wlkp. Ul. Mięsna 2
w miejscu

Ja niżej podpisana Samanta Gluś bardzo proszę o wyrażenie zgody na zwolnienie się za porozumieniem stron od 15 sierpnia tego roku. Bardzo mi na tym zależy bo szwagier załatwił mi taką robotę w mieście irlandzkim Dóblin i ja tam mam mieszkanie i robote w magazynie co zarobiem jakieś dużo euro a mam 4 dzieci na utrzymaniu w szkole ( moja matka się zajmnie) a mój stary cholera jedna poszedł z taka jedna dziewuchą z sąsiedniej wioski, taką szmatą co to na dyskoteki ino biega , i pojechał z nią też do Irlandii. To ja mu pokaże ze gupia nie jestem i se dam rade bez niego.

Ja jestem dobra pracownica, nigdy się nie spóźniam i w ogóle. Bardzo proszę o pozytywne rozpatrywanie mojego podania.

Samanta Gluś




WYRAZAM ZGODE NA ROWIĄZANIE UMOWY Z P.SAMANTĄ GLUŚ
W TRYBIE PROZUMIENIA STRON W DACIE WSKAZANEJ WYZEJ.
Kopia do wiadomości działu kadr, pani Kierownik Esmeralda Pieczona
mgr Jąderny Jerzy
W-Prezes Zarządu, Dyrektor ds. personalnych"

Brak komentarzy: